Ten poradnik zainteresuję cię, jeśli Twój cennik ma bilety, które muszą mieć wcześniejszą rezerwację terminu, prowadzisz zajęcia i chcesz mieć w internecie wszystkie (a może większość) asortymentów, ale przede wszystkim chcą sprzedaż uruchomić maksymalnie szybko.
0.Jeśli korzystasz z naszego systemu ESOK, musimy na sam mieć kontakt z osobom, która wypuszcza API w celu synchronizowania systemu kasowego z systemem eAktywni
1. Zacznijmy od najbardziej oczywistej rady. Nie musisz ruszać ze wszystkim! Na start, wybierz najprostsze i najchętniej kupowane asortymenty. Kiedy już Twoi goście przyzwyczają się do tych biletów/ karnetów będzie czekała na nich kolejna niespodzianka! W kolejnym kroku wprowadzimy asortymenty, z wyborem daty, możliwością zmiany terminu czy wyboru trenera na zajęcia itp.
2. Przygotowanie regulaminu sprzedaży internetowej. Klienci, którzy będą zgłaszali reklamację, zwroty itp. są nieuniknięci. Dla Twoje wygody radzimy przygotować regulamin dla tego typu sytuacji i aby twoi klienci mieli jasność zakupów.
3. Przygotowanie opisów oraz grafik. Stworzenie grafik, możesz bez problemu zlecić naszej firmie, wspólnie znajdziemy design który będzie pasował do stylu twojej strony itp. Dodatkową pomocą dla Twoich klientów, może być opis asortymentu. Warto wspomnieć w kilku zdaniach na jakich zasadach wchodzą poszczególne bilety oraz jakie dokumenty upoważniające do zniżki trzeba mieć przed wejściem.
4. Ustalenie podziału obowiązków. eAktywni jest systemem informatycznym, który udostępniamy do zarządzania organizatorom. Możesz tutaj prowadzić akcje marketingowe, sprawdzać statystyki itp. Dlatego przed uruchomieniem, musimy umówić się na prezentację i szkolenie na którym pokażemy m.in jak uzupełniać opisy, reagować na telefony klientów (kiedy np. pomylą znak przy wpisywaniu maila) jak można przegotowywać akcje marketingowe itp.
5. Testy. Testy przy tak prostym cenniku, polegają jedne na tym, aby sprawdzić czy czytniki QR zostały poprawnie podłączone, pokazanie osobom na kasie nowego przycisku w panelu i odczytanie kilku testowych asortymentów.
6. Wgranie sprzedaży na www. Po testach możemy od razu przejść do uruchomienia sprzedaży na stronę. Dostarczamy Państwu iframe do umieszczenia na swojej stronie.
Po przejściu tych kroków możemy uruchomić sprzedaż nawet w dwa dni. Kiedy sprzedaż będzie już działała, możemy na spokojnie prowadzić wdrożenie kolejnych typów sprzedaży.