Magiczny klimat zimy trwa, a wraz z nim radość fanów sportów zimowych. Dlaczego by
więc nie wspomóc ich w tej rozrywce i dostarczyć im jak najefektywniejsze rozwiązania?
Sprzedaż usług online w dzisiejszych czasach jest praktycznie obowiązkowa. A tu z pomocą
przychodzą eAktywni wraz ze swym zoptymalizowanym systemem sprzedaży biletów
online. Jak on funkcjonuje i dlaczego warto wprowadzić go w swoim obiekcie sportowym?
Przyjrzyjmy się!
Długie kolejki do kasy, poirytowani ludzie stłoczeni w holu – Ty zaś, z niepokojem, próbujesz
ogarnąć sytuację… Każdy kolejny dzień epidemii jest jedną wielką niewiadomą, a na wieść
o nowych obostrzeniach Twoje serce zapewne próbuje wyskoczyć z klatki. Czy tak musi być?
Niekoniecznie! Żeby ułatwić Ci życie, eAktywni stworzyli sprzedaż usług online skrojoną
na miarę potrzeb Twojego biznesu.
Pandemia tylko przyspieszyła to, co i tak było nieuchronne. A mowa o znacznym wzroście
wpływów z e-marketingu w sektorze sprzedaży. Ludzkość ma dostęp do coraz lepszych
i szybszych łączy internetowych, coraz mniej cierpliwości i coraz większe wymagania wobec
firm. Próba prowadzenia obiektu rekreacyjno-sportowego w naszych czasach bez użycia
wsparcia jakie daje internet jest jednoznaczna z klęską.
Internetowy system sprzedaży biletów eAktywni zdecydowanie unowocześnia takie obiekty,
a dzięki temu poprawia ich wizerunek. Korzyści są obustronne – klienci korzystają
z błogosławieństwa automatyzacji zakupów, a właściciele mają większą kontrolę
zakupionych biletów. Na końcu – wszyscy są zadowoleni!
Lista benefitów jest całkiem spora. Różnią się one trochę w zależności od wybranego
wariantu systemu sprzedaży biletów. Aktualnie eAktywni oferują ich 4:
1. Sprzedaż tradycyjnych biletów oraz karnetów.
2. Sprzedaż w 3 krokach.
3. Harmonogram.
4. Organizowanie wydarzeń.
Właścicielom lodowisk rekomenduje się głównie opcję drugą. Jest ona jednocześnie tą
najczęściej wybieraną. Pozwala na wygodną sprzedaż biletów online na wejścia w wybranych
godzinach bądź turach i/lub z limitem miejsc. Jej główne zalety to duża przejrzystość dla
klientów i możliwość zmiany terminu na inny – w razie gdyby wizyta o wcześniej planowanej
godzinie nie mogła się odbyć. Dzięki takiemu rozwiązaniu liczba wolnych miejsc jest na
bieżąco aktualizowana i ośrodek może sprzedać jak najwięcej wejściówek.
Kolejną ważną rzeczą jest to, że rozwiązania eAktywni mogą zarówno łączyć się z systemem
kasowym ESOK firmy TT Soft, jak i działać samodzielnie. W tym obu przypadkach system sprzedaży jest
wgrywany bezpośrednio na stronę obiektu (np. Twojego lodowiska). Co ważne – takie
zespolenie pozwoli Ci na edycję loga i kolorów w taki sposób, aby sekcja sprzedaży wyglądała
na integralną część Twojej strony internetowej.
Zakupione przez taką stronę bilety są wysyłane w formie kodów QR bądź kreskowych na
maila klienta. A ostatnim etapem dzielącym łyżwiarza od upragnionej tafli lodu jest podejście
z tym biletem do kasy, gdzie Twój personel ma za zadanie tylko go zeskanować. Może to
zrobić za pomocą naszej aplikacji bądź specjalnego czytnika.
Na szczęście typ sprzedaży biletów można w pełni dopasować do Twoich potrzeb. W trakcie
rozmów staramy się jak najlepiej zsynchronizować go z funkcjonalnością oraz cennikiem
obiektu. Po wieloletniej współpracy z różnymi klientami z obszaru sportu i rekreacji, mamy
świadomość tego, jak ważne jest indywidualne dostosowanie oferty do konkretnego biznesu.
Co jeszcze zyskujesz decydując się na sprzedaż z eAktywni:
Nie dość, że żyjemy w erze gwałtownego rozwoju technologii, to obecna, wymagająca
sytuacja jeszcze bardziej przyspiesza postęp kanału e-commerce. A jeśli chcesz zostać w grze,
musisz iść z duchem czasu. Jedno jest pewne – jeśli Ty nie rozpoczniesz dystrybucji swoich
usług online, to prędzej czy później zrobi to ktoś z Twojej konkurencji. Czy na pewno chcesz
do tego dopuścić?
Z obserwacji wynika, że sprzedaż biletów online jest coraz częstszym wyborem
konsumentów. Wcześniejsza, wygodna rezerwacja nie tylko pozwala zaoszczędzić czas przed
skorzystaniem z rozrywki, ale też swobodnie zaplanować cały wypad. Dla Ciebie zaś oznacza
to mniejsze obciążenie personelu od strony obsługi klienta.
Brzmi całkiem dobrze, prawda?