Jest niedziela, termometr powoli zbliża się do temperatury, która nie pozwoli nam wyjść na kilka godzin bez okrycia głowy, a bez kremu ochronnego stajemy się kolorem bliżsi do dojrzałego pomidorka. Jedyne, na co czekamy po pysznym obiedzie, to chwile ochłody na świeżym powietrzu. Baseny otwarte, są dla nas miejscem idealnym na letnią aktywność. Wyczekujemy momentu na skok do zimnej wody w te najcieplejsze dni z gromadą znajomych czy rodziną. Na to wielu z nas czek całą zimę!
W te najcieplejsze dni, na barkach właścicieli spoczywa nie lada wyzwanie! Musimy stawiać czoła kolejką, które układają się często do sąsiedniego sklepu. Niestety długie kolejki mogą zniechęcić klientów do wejścia do basenu, ponieważ czekanie w kolejce jest uciążliwe i frustrujące, zwłaszcza w te najcieplejsze dni. Nierzadko też, goście zostawiają na naszych stronach złe opinie przez przeludnienie.
Klienci basenów otwartych różnie reagują na kolejki. Wiele osób uważa, że kolejki są uciążliwe i frustrujące, co wpływa na ich doświadczenie i zniechęca ich do pojawienia się basenu. Dlatego właściciele basenów otwierają się w taki sposób, aby ułatwić czas oczekiwania w kolejce. Klienci mogą być bardziej tolerancyjni na kolejki, tym bardziej, że w sezonie zwykłym są one nieuniknione. Dlatego ważne jest, aby właściciele basenów udostępnili wsparcie dla klientów, takie jak leżaki, parasole, kawiarnie i sklepy, co może pomóc zrekompensować czas oczekiwania w kolejce i doświadczenie klientów.
Jednym ze sposobów na rozluźnienie kolejek jest wprowadzenie samej sprzedaży online oraz wyznaczenie jednej kasy jako kasy priorytetowo obsługującej gości z biletem kupionym online. Klienci nie będą płacić przy wejściu — dzięki czemu obsługą będzie szybsza. Szukanie gotówki, wydawanie reszty, czy wpisywanie pinu do karty zajmuje trochę czasu.
Jeśli chciał byś, aby klienci nie musieli nawet podchodzić do kasy, aby dostać się do Twojego obiektu to warto zgłębić się w temacie ścieżki bezobsługowej. Więcej możesz się dowiedzieć m.in. tutaj Nasza firma TT Soft w swojej ofercie posiada całą ścieżkę bezobsługową. Co ważne oferujemy nie tylko oprogramowania ale i urządzenia. Co wchodzi w skład takiej ścieżki?
Jeśli chciał byś zobaczyć na filmiku jak to działa to zapraszam Cię do obejrzenia, naszych animacji lub filmik, który nagraliśmy u jednego z naszych klientów.
Baseny sezonowe są jednym z najbardziej pożądanej atrakcji w gorące dni. Warto ułatwić swoim gościom czas oczekiwań na wejście czy to przez leżaki, bary czy zimne napoje. Jeśli chcemy zainwestować, warto pochylić się nad usprawnieniem wpuszczania gości np. przez:
Jeśli usprawnienie kolejek jest dla Ciebie istotnym tematem, zapraszam Cię do nawiązania kontaktu mailowo info@ttsoft.pl, czy telefonicznie 691 030 771 . Chętnie wysłuchamy Twoich oczekiwań i opowiemy jak wdrażamy takie rozwiązania w innych basen otwartych w których – nie skromnie mówiąc – mamy duże doświadczenie.
Do usłyszenia!