logoStickylogoStickylogoStickylogoSticky
  • HOME
  • Portfolio
  • Sprzedaż online
  • System kasowy
  • Blog
Brak biletu
Brak maila z biletem. Co zrobić?
27 lutego 2023

Sprzedaż biletów na basen letni.

Opublikowane przez admin na 28 lutego 2023
Kateogrie
  • Dla sprzedającego
Tagi
Baseny letnie

Baseny letnie, obiekty sezonowe, basen, bilety online na basen, bilety na basen zewnętrzny, ścieżka bezobsługowa

Baseny otwarte

Jest niedziela, termometr powoli zbliża się do temperatury, która nie pozwoli nam wyjść na kilka godzin bez okrycia głowy, a bez kremu ochronnego stajemy się kolorem bliżsi do dojrzałego pomidorka. Jedyne, na co czekamy po pysznym obiedzie, to chwile ochłody na świeżym powietrzu. Baseny otwarte, są dla nas miejscem idealnym na letnią aktywność. Wyczekujemy momentu na skok do zimnej wody w te najcieplejsze dni z gromadą znajomych czy rodziną. Na to wielu z nas czek całą zimę!

Jakie widzimy problemy?

W te najcieplejsze dni, na barkach właścicieli spoczywa nie lada wyzwanie! Musimy stawiać czoła kolejką, które układają się często do sąsiedniego sklepu. Niestety długie kolejki mogą zniechęcić klientów do wejścia do basenu, ponieważ czekanie w kolejce jest uciążliwe i frustrujące, zwłaszcza w te najcieplejsze dni. Nierzadko też, goście zostawiają na naszych stronach złe opinie przez przeludnienie.

Jak możemy umilić czas w kolejach?

Klienci basenów otwartych różnie reagują na kolejki. Wiele osób uważa, że ​​kolejki są uciążliwe i frustrujące, co wpływa na ich doświadczenie i zniechęca ich do pojawienia się basenu. Dlatego właściciele basenów otwierają się w taki sposób, aby ułatwić czas oczekiwania w kolejce. Klienci mogą być bardziej tolerancyjni na kolejki, tym bardziej, że w sezonie zwykłym są one nieuniknione. Dlatego ważne jest, aby właściciele basenów udostępnili wsparcie dla klientów, takie jak leżaki, parasole, kawiarnie i sklepy, co może pomóc zrekompensować czas oczekiwania w kolejce i doświadczenie klientów.

Jak zmniejszyć kolejki bez dużego budżetu?

Jednym ze sposobów na rozluźnienie kolejek jest wprowadzenie samej sprzedaży online oraz wyznaczenie jednej kasy jako kasy priorytetowo obsługującej gości z biletem kupionym online. Klienci nie będą płacić przy wejściu — dzięki czemu obsługą będzie szybsza. Szukanie gotówki, wydawanie reszty, czy wpisywanie pinu do karty zajmuje trochę czasu.

Jeśli chcesz zainwestować w rozwiązanie zmniejszające kolejki na lata.

Jeśli chciał byś, aby klienci nie musieli nawet podchodzić do kasy, aby dostać się do Twojego obiektu to warto zgłębić się w temacie ścieżki bezobsługowej. Więcej możesz się dowiedzieć m.in. tutaj Nasza firma TT Soft w swojej ofercie posiada całą ścieżkę bezobsługową. Co ważne oferujemy nie tylko oprogramowania ale i urządzenia. Co wchodzi w skład takiej ścieżki?

  1. Gość kupuje bilet online, przez system eAktywni.pl
    • Drugą opcją na pierwszy krok ścieżki bezobsługowej jest kupienie biletu w naszym autorskim urządzeniu: „wydawacza pasków”
    • Gorąco zapraszam Cię do przeczytania serio blogowej o automatyzacji wejść i wyjść. O automacie wydającym paski możesz poczytać więcej tutaj.
  2. Klient który kupił bilet online, podchodzi do wydawacza pasków i odczytuje na nim QR kod. Wydawacz pasków, przekazuje odpowiedni pasek (transponder)
  3. Klient podchodzi od razu do bramki i przykłada pasek do czytnika który daje sygnał, czy klient może przejść przez bramkę czy nie.
  4. Klient spędza czas na basenie, a jego transponder nalicza dopłaty odpowiednio z cennikiem obiektu.
    • Z dodatkowych opcji, jeśli na obiekcie jest bar, automat z batonikami, napojami itp. wtedy klient może robić zakupy „bezgotówkowo”. Wszystkie dopłaty zapisują się na jego transponderze. Więcej o Elementach uzupełniających możesz dowiedzieć się tutaj.
  5. Przy wyjściu, klient odczytuje paski na naszym autorskim „automacie rozliczeniowym” i dopłaca ewentualne dopłaty
  6. Kończąc wizytę, podchodzi od razu do bramki która jest zintegrowana z naszym „połykaczem pasków” i jesli nie ma żadnych dopłat to bramka zostaje uruchomiona i klient wychodzi z obiektu. Więcej o ścieżce wyjścia moższ dowiedzieć się tutaj.

Jeśli chciał byś zobaczyć na filmiku jak to działa to zapraszam Cię do obejrzenia, naszych animacji lub filmik, który nagraliśmy u jednego z naszych klientów.

Podsumowanie

Baseny sezonowe są jednym z najbardziej pożądanej atrakcji w gorące dni. Warto ułatwić swoim gościom czas oczekiwań na wejście czy to przez leżaki, bary czy zimne napoje. Jeśli chcemy zainwestować, warto pochylić się nad usprawnieniem wpuszczania gości np. przez:

  • samodzielną sprzedaż online,
  • sprzedaż online zintegrowaną z systemem kasowym,
  • stworzyć nowoczesny obiekt bezobsługowy.

Jeśli usprawnienie kolejek jest dla Ciebie istotnym tematem, zapraszam Cię do nawiązania kontaktu mailowo info@ttsoft.pl, czy telefonicznie 691 030 771 . Chętnie wysłuchamy Twoich oczekiwań i opowiemy jak wdrażamy takie rozwiązania w innych basen otwartych w których – nie skromnie mówiąc – mamy duże doświadczenie.

Do usłyszenia!

Udostępnij
0
admin
admin

Powiązane artykuły

Konto klienta, doładowania kont klientów, konto online, zintegrowane konto klienta z kontem kasowym

SPRZEDAŻ ONLINE DLA BASENÓW – INTERNETOWE KONTO KLIENTA, konto online, punkty lojalnościowe

27 stycznia 2022

SPRZEDAŻ ONLINE DLA BASENÓW – INTERNETOWE KONTO KLIENTA


Przeczytaj
Ścieżka bezobsługowa

Ścieżka bezobsługowa w połączeniu eAktywni.pl z TT Soft,

18 stycznia 2022

eAktywni w połączeniu z rozwiązaniem bezobsługowości TT Soft


Przeczytaj

Comments are closed.

Kategorie

  • Dla sprzedającego
  • Inspiracje
  • Pomoc
  • Propozycje na sprzedaż
  • Rozwój sprzedaży
  • Uncategorized
  • Baseny letnie
    Sprzedaż biletów na basen letni.28 lutego 2023
  • Brak biletu
    Brak maila z biletem. Co zrobić?27 lutego 2023
  • Jak korzystać ze sklepu4 października 2022
  • Doładowania karnetów1 marca 2022
  • Konto internetowe3 lutego 2022

Informatyka to nasza pasja.

... ale chętnie rozmawiamy też z ludźmi.

Informacje kontaktowe

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie posłuchamy o Twoich oczekiwaniach sprzedaży internetowej. Spróbujemy znaleźć dla Ciebie idealne rozwiązanie.

Jak dojechać ?

    O czym chciałbyś z nami porozmawiać?




    Kontakt:

    Pomocne artykuły:

    • Sprzedaż biletów na basen letni.
    • Brak maila z biletem. Co zrobić?
    • Jak korzystać ze sklepu
    • Doładowania karnetów
    • Konto internetowe

    Warto przeczytać:

    • Blog
    • Blog3
    • Doładowanie konta online
    • Dostawcy usług
    • Home
    • iframe
    • Polityka prywatności
    • Portfolio
    • Regulamin eAktywni.pl
    • Sprzedaż internetowa dla basenów
    • Sprzedaż internetowa dla fitnesu
    • Sprzedaż internetowa dla lodowisk
    • Sprzedaż internetowa dla muzeum
    • Sprzedaż internetowa dla parków zabaw
    • Sprzedaż online
    • Sprzedaż online biletów i kasowa
    • System kasowy
    • wpisy
    • wpisy
    • Wsparcie
    • Facebook
    • Instagram
    • YouTube
    • LinkedIn
    • Dla sprzedającego
    • Inspiracje
    • Pomoc
    • Propozycje na sprzedaż
    • Rozwój sprzedaży
    • Uncategorized
    © 2023 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress
    • Cookies
    • Privacy policy