Proces wdrożenia Sprzedaży online
Termy Rzymskie - Czeladź.
Branża: Termy
Funkcjonalność: Sprzedaż asortymentu z wyborem daty zintegrowana ze sprzedażą kasową
Pierwszym krokiem był wybór odpowiedniego rozwiązania oraz formy sprzedaży online, która spełnia wymagania klienta. Termy Rzymskie mają zdefiniowany cennik w zależności od dnia tygodnia oraz korzystają już z systemu kasowego ESOK TT Soft dlatego zintegrowaliśmy te dwa systemy.
Sprzedaż online w Termach Rzymskich pierwotnie miała być w tradycyjnej formie tzn. zakupione bilety miały mieć określoną ilość dni do wykorzystania od momentu opłacenia. Po wspólnym przeanalizowaniu cennika doszliśmy do wniosku, że prostsza w tym przypadku okaże się sprzedaż z wyborem daty. Dlaczego? Ponieważ w Termach Rzymskich mamy różny cennik w zależności od dnia tygodnia. Chcieliśmy maksymalnie ułatwić klientom wybór biletu dlatego po wyborze dnia, ceny podpowiadają się same. Wypad w takie miejsca zazwyczaj planuje się z wyprzedzeniem, tym bardziej taka forma sprzedaży była dla nas oczywista.

1. Wygoda dla klientów: System sprzedaży online umożliwia klientom wygodne i łatwe zakupy biletów z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Klienci nie muszą już stawać w kolejkach czy dzwonić, aby zarezerwować bilet. Wystarczy, że wejdą na stronę internetową i dokonają wyboru daty, a następnie dokonają płatności.