Sprzedaż kasowa zintegrowana ze sprzedażą online.
Kilka słów o systemie ESOK firmy TT Soft
4 minuty eAktywni zostało stworzone właśnie na bazie systemu ESOK od firmy TT Soft. Co mają ze sobą wspólnego, jakie korzyści to ze sobą niesie? Ten filmik nie pozwoli Ci się nudzić, jeśli myślisz na poważnie o integracji systemu kasowego ze sprzedażą online.1System, który pozwoli Ci sprzedawać bilety/karnety na miejscu a dodatkowo będzie połączony ze sprzedażą internetową.
2Stabilny system, który usprawni działanie Twojego biznesu m.in. poprzez systemy wspomagające dokumentacje sprzedaży oraz raportowanie.
3System, który wybierają największe obiekty sportowo-rekreacyjne w całej Polsce Zobacz listę referencyjną
Mózg obietku Pan ESOK

Sprzedaż biletów w kasie
ESOK kontroluje czas klientów, jaki spędzili na obiekcie oraz rozlicza gości na podstawie spędzonego czasu.
Po drugie:ESOK to mózg każdego obiekt, sprzedaje bilety, wystawia raporty, prowadzi dokumentacje oraz ułatwia rozliczanie się z księgową.

Naliczanie ceny na podstawie czasu pobytu.
Kołowrotki, bramki i szafki.
Wydawanie opasek, transponderów.
Sprzedaż gastronomi.
Jedna baza danych klientów.
Mamy dla Ciebie coś ekstra
Automaty, które wpuszczą, obsłużą i wypuszczą Twoich gości.
Statusy zamówienia
Klient widzi status swojego zamówienia, przez co nie panikuje.
Wchodzę z internetu
Klient widzi status swojego zamówienia, przez co na bieżąco wie co się z nim dzieje.
Kupuje na miejscu
Klient widzi status swojego zamówienia, przez co nie panikuje.

Zautomatyzowanie obiektu
Synchronizacja miejsc na zajęciach
Pozwala na prowadzenie rezerwacji online co, niesie ze sobą szereg korzyści oraz konsekwencji. Przede wszystkim ograniczamy tym rozwiązaniem ilość pustych godz. Dzięki temu, że klient widzi, w jakich godz. jest wolne miejsce — wybiera te z największą dostępnością. Co musisz wiedzieć przed wdrożeniem? Ten typ asortymentu musi mieć ograniczoną ilość miejsc i musi być wyświetlany właśnie na harmonogramie. Co oznacza to w praktyce? Albo dajemy klientom możliwość rezerwacji i klient w momencie kiedy nie przyjdzie, a nie zmienił terminu, przepada mu wejście, albo zostawiamy karnety open (bez ograniczonej ilości miejsc).