Proces wdrożenia Sprzedaży online Złotowskie Centrum Aktywności Społecznej.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą realizacją wdrożenia sprzedaży Biletów Online na korty tenisowe i Doładowania E-kartów.
"Naszą współpracę z firmą była wyjątkowo udana. Wdrożenie systemu sprzedaży biletów online i doładowania kart członkowskich przyniosło nam wiele korzyści. Naszym klientom teraz nie tylko łatwiej i szybciej kupować bilety na nasze korty tenisowe, ale także mają możliwość elastycznego zarządzania swoimi rezerwacjami. Dodatkowo, nowa dla nas funkcja w internecie: funkcjonalność doładowania kart członkowskich online przyciągnęła nowych klientów i zwiększyła wygodę naszych obecnych członków, którzy mogą liczyć na zniżki. Nasze korty są teraz bardziej dostępne dla wszystkich zainteresowanych, a obsługa klienta jest znacznie usprawniona. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów tego wdrożenia i polecamy firmę jako niezawodnego partnera w dziedzinie rozwoju systemów sprzedaży online. Kontakt z osobami, które prowadziły wdrożenie był bez zastrzeżeń zarówno podczas wdrożenia jak i po nim. Możemy liczyć na wspólne konsultacje oraz pomoc jeśli pojawiają się pytania zarówno od strony kasy jak i organizatora."

~ Piotr Bebek - Złotowskiego Centrum Aktywności Społecznej
Klient: Złotowskie Centrum Aktywności Społecznej
Branża: Rekreacja i sport
Cel: Wprowadzenie sprzedaży na korty tenisowe z wyborem kortu, daty i godziny oraz doładowania E-kartnetów.
Wyzwanie:
Nasza firma miała przyjemność wdrożyć nowoczesny system sprzedaży biletów online dla: Złotowskie Centrum Aktywności Społecznej. Klient we wcześniejszych latach korzystał już z systemu sprzedaży online, oraz korzysta z naszego systemu ESOK TT Soft. W ramach tego wdrożenia, oprócz sprzedaży biletów internetowych, udostępniliśmy również usługę doładowania E-karty przez internet. Dodatkowo, użytkownicy zyskali możliwość logowania do swojego konta, gdzie mogą przeglądać i zarządzać swoimi wykupionymi biletami oraz zmieniać termin rezerwacji. Wszystko jest pod ścisłą integracją dwóch systemów eAktywni.pl oraz ESOK TT Soft. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące tego wdrożenia oraz opinię klienta na temat wpływu systemu na ich działalność. Dziękujemy za zaufanie!
Cel:

  • Ułatwienie klientom procesu zakupu biletów na korty tenisowe poprzez dostęp do sprzedaży online, dzięki aktualizacji wyglądu sklepu,
  • Ułatwienie rezerwacji oraz kontrolowanie swojego konta,
  • Wprowadzenie wygodnej opcji doładowania kart członkowskich przez internet oraz przypisywanie zniżek do odpowiedniej kwoty, jaką doładuje klient,
  • Projektowanie i rozwój systemu: Na podstawie zebranych wymagań, oraz wcześniejszemu doświadczeniu klienta, opracowaliśmy projekt systemu, uwzględniając interfejs użytkownika, logikę biznesową oraz integrację z istniejącym systemem. Następnie przystąpiliśmy do implementacji i testowania systemu.
    Testowanie i optymalizacja: Przeprowadziliśmy kompleksowe testy jednostkowe, integracyjne i użytkownika, aby upewnić się, że system działa zgodnie z oczekiwaniami. Na podstawie zgłaszanych uwag przeprowadziliśmy optymalizacje, aby zapewnić szybkość działania i wygodę użytkowania.
    Planowany rozwój: W planach na sezon zimowy jest przeznaczenie sklepu online na sprzedaż biletów na lodowisko.
    Wdrożenie i szkolenie: Po pomyślnym zakończeniu testów, wdrożyliśmy system na serwerze klienta oraz skorzystaliśmy z jego pośrednika płatności. Przeprowadziliśmy szkolenie personelu w zakresie korzystania z aktualizowanego systemu. Szkolenia przeszły błyskawicznie, osoby pracujące na kasie mając doświadczenie z wcześniejszym systemem bardzo szybko zrozumiały na czym polega aktualizacja.

    Korzyści:

    Wygoda dla klientów: Klienci mogą w łatwy i intuicyjny sposób rezerwować korty tenisowe online, bez konieczności dzwonienia lub osobistego odwiedzania obiektu. Mogą to robić w dowolnym miejscu i czasie, za pośrednictwem strony internetowej. Eliminuje to konieczność czekania w kolejce lub przeprowadzania transakcji na miejscu.

    Elastyczność czasowa: Dzięki systemowi sprzedaży online, klienci mają pełną kontrolę nad terminami przyjścia na korty tenisowe. Mogą wybrać dogodną godzinę i datę rezerwacji, uwzględniając swoje indywidualne preferencje, ulubiony kort czy harmonogram. To daje im większą elastyczność i ułatwia dopasowanie rozgrywki do swoich potrzeb.

    Ułatwione zarządzanie rezerwacjami: Zarówno dla klientów, jak i personelu obiektu, system sprzedaży online upraszcza proces zarządzania rezerwacjami. Klienci mogą w łatwy sposób przeglądać, czy zmieniać termin przyjścia swojej rezerwacji, co eliminuje potrzebę kontaktu telefonicznego lub osobistego. Personel obiektu natomiast może skoncentrować się na efektywnym zarządzaniu kortami i obsłudze klientów na miejscu.

    Usprawnienie płatności: System umożliwia klientom doładowywanie swojego konta online, co eliminuje potrzebę korzystania z gotówki lub płatności kartą na miejscu. To przyspiesza proces transakcji i sprawia, że płatności są bardziej wygodne i bezpieczne.

    Zwiększenie dostępności: Dzięki możliwości rezerwacji online, obiekt staje się bardziej dostępny dla szerokiego spektrum klientów. Osoby z ograniczeniami czasowymi lub preferujące zakupy i transakcje online mają łatwy dostęp do kortów tenisowych, co przyczynia się do zwiększenia liczby rezerwacji i potencjalnego zysku.

    Wdrożenie sprzedaży online na stronie obiektu sportowego przyniosło liczne korzyści zarówno dla klientów, jak i samego obiektu. Wygoda, elastyczność, ułatwione zarządzanie i zwiększona dostępność przyczyniają się do poprawy obsługi klienta oraz efektywnego wykorzystania zasobów obiektu.

    Dziękujemy za tak miłą współpracę oraz zaufanie!

    Wdrożenie poprowadziła

    Monika Opalińska - Bielarska