Żyjemy w coraz większym pośpiechu. Klienci oczekują, że będziesz szanował ich cenny czas.
Tutaj każda minuta jest na wagę złota. Mało kto lubi stać w kolejkach do kas, a jeśli dodamy do tego uciążliwe obostrzenia sanitarne, uruchomienie sprzedaży online staje się obecnie palącą koniecznością. Dlaczego warto już dziś uruchomić sprzedaż internetową na Twoim basenie? Oto odpowiedź:
Internetowy system sprzedaży biletów dla basenów
Stacjonarna sprzedaż biletów pociąga za sobą wiele ukrytych kosztów. Po pierwsze – chodzi
o czas Twoich pracowników. A w przypadku większych ośrodków i/lub dużego ruchu
w obiekcie, może nawet zajść potrzeba zatrudnienia kolejnych osób. Po drugie – Twoi klienci
mogą być sfrustrowani długim oczekiwaniem w kolejce. Po trzecie – jeśli podsuniesz
klientowi na koncie internetowym różne ciekawe opcje (np. ofertę wykupienia karnetu na
jakieś zajęcia) – możliwe, że chętniej się z nimi zapozna. W końcu tam od informacji dzieli go
zaledwie parę kliknięć.
Czy jest na to jakaś rada? Jak najbardziej! Firma TT soft pochyliła się nad tym problemem.
Efektem ich prac jest system eAktywni. Jego głównym celem jest ułatwienie życia Tobie
i Twoim klientom. W jaki sposób? Przyjrzyjmy się.
Internetowe konto klienta – baseny
System sprzedaży biletów online (eAktywni) ma za zadanie wznieść Twój biznes na zupełnie
nowy poziom. Dzięki możliwości przerzucenia konta klienta do internetu, odbiorcy Twoich
usług odzyskują czas i zyskują wygodę opłacania usług. Ty zaś masz niepowtarzalną okazję
do tego, by w umiejętny sposób nakłonić ich do kolejnych wizyt.
Jak wygląda stworzenie konta internetowego dla klienta? Proces jest niezwykle prosty
i intuicyjny. Nie powinien stanowić przeszkody nawet dla osób mniej obytych z techniką.
Proces zakładania konta internetowego, kiedy klient miał założone konto na obiekcie:
1. Klient podchodzi do kasy i zgłasza chęć posiadania konta internetowego.
2. Klient podaje pracownikowi w kasie swój adres e-mail.
3. Na podany adres przychodzi kod aktywujący, dzięki któremu klient może zalogować
się na swoje konto.
Proces zakładania konta internetowego, kiedy klient miał założone konto na obiekcie:
1.Klient może samodzielnie założyć swoje konto przez Internet i zaczyna od „czystego” konta.
2. Jeśli chce mieć również kartę plastikową, a nie tylko internetowe, musi podejść do kasy, poprosić osobę pracującą na kasie aby znalazła go w systemie, podając np. swojego maila – wtedy kasjer przypisuje mu kartę plastikową
Zalety internetowego konta klienta
Wśród licznych zalet udostępnienia gościom Twojego obiektu sportowego opcji wirtualnego
konta, można wymienić następujące korzyści:
Przykładowe internetowe konto klienta
Jak takie konto wygląda w rzeczywistości? Oto przykładowy widok po prawej stronie.
Wysokość i rodzaj rabatu oraz możliwe kwoty doładowania reguluje właściciel obiektu.
W tym konkretnym przypadku ośrodek oferuje doładowania za 50 zł wraz z upustem
w wysokości 10%. Wybór: czy przyznać klientowi za zakup jakąś kwotę, czy też rabat
o określonej wysokości – należy do Ciebie.
Inne funkcjonalności systemu eAktywni
Decydując się na wprowadzenie wirtualnych kont, warto przyjrzeć się także innym
dostępnym opcjom. Ofertę można rozszerzyć i uzupełnić m.in. o sprzedaż:
Co ważne, eAktywni to elastyczny system. Wszelkie funkcje są dobierane i dopasowywane
wedle indywidualnych potrzeb Twojego biznesu.
Podsumowanie
Zastanawiasz się, czy warto wprowadzić na Twoim basenie internetowe konta? Pamiętaj,
że satysfakcja klienta zawsze będzie przekładać się na Twój zysk. Gdy Ty postarasz się
uprościć swoim klientom życie, oni z pewnością chętniej do Ciebie wrócą. Jeżeli zaś Twoja
konkurencja już wdrożyła takie systemy – nie masz nawet na co czekać. Technologia pędzi
jak szalona. Im szybciej się z nią zaprzyjaźnisz i skorzystasz z możliwości, które oferuje, tym
lepiej dla budżetu Twojej firmy.