SPRZEDAŻ ONLINE DLA BASENÓW – INTERNETOWE KONTO KLIENTA
27 stycznia 2022Doładowania karnetów
1 marca 2022
Cześć! Cieszę się że tutaj trafiłeś, oznacza to że chcesz dowiedzieć się więcej o swoim koncie.
Na początku kilka słów wstępu.
Nie wiemy jakiego obiektu klientem jesteś, ale postaramy się wytłumaczyć ogólne zasady i funkcje "Mojego konta" w eAktywni.pl Aby nie tracić czasu, przejrzyj tematy poniżej i wybierz tylko te które Cie interesują.
1. Zakładanie konta.
Nasz sklep umożliwia założenie konta internetowa na kilka sposobów.
- zakładanie samodzielne konta:
Najczęstszy oraz najłatwiejszy sposób na zostanie klientem ulubionego obiektu, wchodzimy na sklep internetowy i następnie za pomocą nawigacji tworzymy konto. Po utworzeniu konta, powinieneś dostać link aktywacyjny w który musisz kliknąć.
- zakładanie przy kasie
Zakładanie konta przy kasie dotyczy tylko tych klientów którzy posiadają już utworzone konta klientów i chcą je przeniesć do internetu. Taki model często spotykamy na basenach lub aquaparkach. Aby przenieść konto do internetu będziesz musiał podejść do kasy i poprosićo przeniesienie konta. Po udanej operacji dostaniesz powiadomienie email o pozytywnym przeniesieniu konta.
- zakładanie konta przez telefon
Przez telefon możemy przenieść/utworzyć konto tylko w wyjątkowych przypadkach m.in.: wtedy kiedy z przyczyn od nas niezależnych nie możemy przyjść do kasy. Proces tworzenia takiego konta jest indywidualny dla każdego obiektu.
2. Edycja konta
Niestety, ale zmiana imienia lub nazwiska w eAktywni jest niemożliwa, wynika z prostego powodu. Często bilety lub karnety są imienne, co uniemożliwia zmianę wczęsniej wspomniego imienia lub nazwiska po utworzeniu konta. Aby zmienić te dane, musisz skontaktować się z obsługa obiektu.
3. Kupione bilety
Po zakupie biletów,karnetów lub czegokolwiek innego. Będziesz widział w "Moim koncie" historie swoich zakupów. Do czego może Ci się to przydać ? Kilka przykładów poniżej:
Wyświetlanie kodu QR z poziomu sklepu
Nie masz dostępu do maila lub z jakiegoś powodu go nie otrzymałeś ? To najczęstszy powód aby skorzystać z funkcji "pokaż KOD QR" w "Moim koncie" Każdy zakupiony przez Ciebie asortyment, ma indywidualny kod QR który możesz wygodnie pokazać przez stronę internetową.
Zmiana terminu przyjścia
Obiekty często sprzedają bilety na wybraną datę i godzinę. Zdarza się ze nie możesz przyjść, coś Ci wypadło lub po prostu się rozchorowałeś. W "Moim koncie" możesz wygodnie zmienić termin przyjścia dla swojego biletu. Wystarczy wejść w zakładkę "Twoje bilety" A następnie kliknąć "Zmień termin". Będziesz proszony o zrezygnowanie z wcześniej wybranego terminu, po rezygnacji pokaże się kalendarz. To na nim możesz wygodnie wybrać kolejny termin przyjścia. *Uwaga nie każdy obiekt zezwala na zmianę terminu.
*Uwaga nie każdy obiekt zezwala na zmianę terminu.
Obsługa karnetów
W "Moim koncie" masz dostęp również do swoich karnetów. To tutaj m.in.: sprawdzić ile ważności pozostało na Twoim karnecie lub na jakie zajęcia jesteś zapisany. Aby wygodnie z tego korzystać przejdź do zakładki "Twoje karnety"
3. eKarta *(wpłata na konto)
Niektórzy nasi klienci udostępniają naszym klientom możliwość doładowania swojego konta. Funkcja ta jest różnie nazywana m.in.: ekarta, karnet, karta abonamentowa czy eportmonetka.
Ogólna zasada jest następująca, wpłacamy odpowiednią kwotę na swoje konto. Dzięki czemu dostajemy jakiś rabat, promocje. Często jest to jakiś procent zniżki na wszystkie asortymenty. Zdarza się też że po doładowaniu nie dostajemy rabatu, a nasze konto zostaje dosilone dodatkowymi środkami.
Jak wygląda doładowanie konta przez internet ?
Na początku musimy określić czy nasz obiekt oferuje taki sposób płacenia. Poznamy to po charakterystycznym bloku, znajdujący się w prawym górnym rogu naszego konta.
*(Poniżej znajduje się screenshot z "Mojego konta" w którym jest możliwość doładowania konta.
Doładuj kartę
Aby doładować kartę klikamy w przycisk "Doładuj kartę". Następnie:
1. Wybieramy typ wpłaty jaka nas interesuje.
2. Sposób zapłaty.
3. W przypadku faktury uzupełniamy danę.
4. Płacimy.
Jeśli wszystko przeszło poprawnie, powinniśmy w niedłuższym czasie niż 2min. otrzymać pieniądzę na swoim koncie.
*Pamiętaj, ekarta możesz płacić również przez internet.