Możliwości marketingowe
W sklepie internetowym, zwłaszcza takim, który obejmuje sprzedaż biletów, rezerwacje i różne formy wejść online, narzędzia marketingowe odgrywają kluczową rolę. Z naszym systemem eAktywni możesz skutecznie budować relacje z klientami, analizować dane i ich efektywność oraz budować oferty specjalne.
Wdrożenie sklepu internetowego
Sklep online
Wdrożenie obejmowało, dostarczenie urządzeń, które będą współpracowały ze sklepem internetowym.
Obsługa rezerwacji online
Sprzedaż voucherów
Konto klienta
Dedykowane funkcje
Darmowe konsultacje
Razem możemy więcej
Dodatkowo
Przy współpracy z firmą TT Soft dostarczyliśmy nie tylko sklep internetowy, ale też pełen system obsługi klienta.
System ESOK
Urządzenia i sprzęt
Kołowroty
Biletomaty
Dodatkowe elementy wdrożenia
Przeczytaj, jak poradziliśmy sobie z wyzwaniami, które napotkaliśmy po drodze.
Jakie mieliśmy wyzwania ?
Połączony newsletter
Dostarczyliśmy CRM, który gromadzi informacje o klientach z różnych źródeł w jednej bazie danych. Klient może samodzielnie zapisać się do newslettera, a także zrobić to w kasie.
System do wysyłki maili/sms
Jedna baza klientów
Jakie mieliśmy wyzwania ?
Sklep który, sprostał wymaganiom
Potwierdzenie sukcesu sklepu internetowego potwierdzają liczby sprzedanych biletów przez internet oraz procent, jaki wchodzi bezobsługowo.
- Sprzedaż biletów z wyborem terminów oraz wystawy.
- Integracja biletów internetowych z kołowrotami.
- Sprzedaż internetowa na wydarzenia specjalne.
- Sprzedaż internetowa z dla grup z opiekunem.
- Stworzenie, funkcji pod zamówienie Klienta.
Jakie mieliśmy wyzwania ?
Integracje, które zapewniają jakość
Podczas tego wdrożenia postawiliśmy na pełną integrację pomiędzy urządzeniami, po to, aby korzystanie z atrakcji obiektu było samą przyjemnością, bez uciążliwych integracji.