Obsługa rezerwacji

Sprzedaż biletów z wyborem daty oraz godziny realizacji, powstała z myślą o zapobieganiu nieobecności w umówionym terminie, oraz o równomiernym rozłożeniu zajętości w każdym dniu tygodnia.

Obsługa rezerwacji

Jak wygląda proces zakupu biletu

Krok 1.

Wybór oferty

W pierwszej kolejności klient wybiera ofertę np.: Wystawa ogólna, wejście na trampoliny lub wejście na basen. W zależności od tego, Co oferujesz. Możesz stworzyć dowolną ilość kafelków, ale pamiętaj, że w przypadku sklepów online, najczęściej mniej znaczy więcej. Pozwól Klientowi, szybciej podjąć decyzje.

Krok 2.

Wybór terminu realizacji.

Następnie klient wybiera datę oraz godzinę planowanej wizyty. Dzięki takiej funkcjonalności Klient ma gwarancje rezerwacji miejsca, a Ty gwarancje jego przyjścia.

Krok 3.

Wybór biletu i finalizacja.

W ostatnim kroku Klient widzi tylko te bilety, które obowiązują w wybranym przez niego terminie. Ceny są pobierane na podstawie daty i godziny, dzięki czemu proces wyboru jest znacznie skrócony. Podczas finalizacji klient może skorzystać z płatności oferowanych przez dostawcę.

Obsługa rezerwacji

Wypróbuj nasz system i sprawdź, czy spełniamy Twoje oczekiwania.

about us

Obsługa rezerwcji i

TOP 7 dodatkowych funkcji.

Najczęściej zadawane pytania.

Jeśli interesuje Cię tylko jedna funkcjonalność, zapraszamy do wysłania zapytania o ofertę "indywidualna". Cena w Pakiecie, który zawiera tą i jeszcze więcej funkcjonalności to 568 zł netto miesięcznie oraz 3% od udanej transakcji. Odwiedź podstronę "cennik" aby zapoznać się  z dokładnym opisem funkcjonalności, oraz co dodatkowo możesz dostać w ramach pakietu.
 

Po zaksięgowaniu wpłaty od klienta wysyłamy maila potwierdzającego zakup. Mail zawiera:

  • Treść, którą sam możesz dowolnie edytować.
  • Bilet PDF, który możesz dowolnie zaprojektować.
  • Potwierdzenie sprzedaży, dokument potwierdzający zakup biletu.
  • Faktura w formie elektronicznej, 

Mail jest wysyłany w przeciągu 60sek. od czasu zaksięgowania wpłaty. 

Tak, możesz skonfigurować taką funkcje Twoim klientom, pod warunkiem że wyrazisz na to zgodę. Klient musi mieć założone konto oraz nie przekroczyć czasu, który Ty ustalisz na ewentualną zmianę. 

Jeśli przygotujesz regulamin, w którym zawarta będzie informacja, że nie przy zakupie online, nie ma możliwości zwrotów, wtedy pieniądze trafiają do Ciebie, bez realizowania usługi. Czysty zysk. W przypadku sprzedaży z wyborem daty, alternatywnie, możesz dać klientom możliwość zmiany terminu przyjścia w swoim koncie.

Zamów demo i porozmawiaj z nami

Filmik demo pomoże Ci podjąć decyzję, czy nasze rozwiązanie jest odpowiednie dla Ciebie. Dzielimy się w nim naszym doświadczeniem i pokazujemy, jak wygląda współpraca z nami. Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, doradzimy oraz zaproponujemy odpowiednie funkcje dla Twojej działalności.




    Dołącz do
    zadowolonych klientów