Internetowe Konta Klientów Obiektów Rekreacyjno-Sportowych

Witajcie w blogu eAktywni, gdzie zgłębiamy tajniki naszych innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Dziś skupimy się na internetowych kontach klientów w systemie do sprzedaży usług online dla obiektów rekreacyjno-sportowych.

„Polecamy system sprzedaży internetowej eAktywni firmy TT Soft. Korzystamy z funkcjonalności doładowań kont online. Współpraca przy wdrożeniu przebiegała bardzo sprawnie.

Doceniają go również nasi Klienci, gdyż pozwala im na oszczędność czasu i dostęp do swojego konta w każdym miejscu.”

 

Alicja Purchałka, Karolina Pogoda, Grzegorz Lasoń

Kryta Pływalnia Aqua Planet Trzebinia

Doskonale wiemy, że sprzedaż w obiektach rekreacyjno-sportowych to nie tylko sprzedaż biletów czy karnetów. Aby maksymalnie zredukować pracę obsługi kasowej, stworzyliśmy panel dla Twoich gości. Po zalogowaniu mogą oni sami wykonywać wiele czynności, nie angażując pracowników obiektu. Klienci mogą m.in. samodzielnie zmieniać termin zarezerwowanej wizyty czy doładowywać swoje konta. W swoim koncie klienci mają również dostęp do wszystkich zakupionych wcześniej produktów oraz faktur. To, jakie opcje udostępniamy klientom, zależy od Ciebie.

TOP 3 korzyści dla klientów:

1. Samodzielna zmiana terminu przyjścia
  • Klienci mogą sami zmienić termin wizyty, np. rezerwację kortu tenisowego. Możemy ustawić, do kiedy można dokonać zmiany, np. najpóźniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem. System automatycznie sprawdzi, czy zmiana jest możliwa w ramach tej samej grupy zajęciowej
2. Zapisy na listę rezerwową
  • Goście mogą zapisać się na listę rezerwową na zajęcia, na które nie ma już wolnych miejsc. Gdy miejsce się zwolni, otrzymają powiadomienie e-mail lub SMS.
3. Doładowania kart członkowskich
  • Klienci mogą doładowywać swoje konta i korzystać z promocji, np. doładowanie za 100 zł daje 5% zniżki. Dzięki integracji z systemem ESOK, klienci mogą korzystać z kont internetowych bez potrzeby posiadania fizycznej karty, używając jedynie QR kodu.

Najważniejsze korzyści dla Organizatorów

1. Zarządzanie rezerwacjami
  • Systemy umożliwiające sprzedaż usług online, które mogą łatwo monitorować i przechowywać rezerwacje. Automatyczna aktualizacja rezerwacji zmniejsza ryzyko błędów a dodatkowa integracja z systemem kasowym w czasie rzeczywistym, sprawdza zajętość z dwóch systemów. Klienci mogą samodzielnie zmienić terminy wizyt i doładowywać konta, co zmniejsza obciążenie pracowników i pozwala kierownikom skoncentrować się na bardziej strategicznych zadaniach.
2. Centralizacja danych
  • Wszystkie dane dotyczące sprzedaży, rezerwacji i płatności są w Panelu Administratora, do którego mogą mieć dostęp pracownicy, z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu. Dostęp do danych jest niezwykle istotne dla działów marketingu, trenerów czy dyrektorów w zastosowaniu decyzji biznesowej.
3. Zwiększenie efektywości
  • Automatyzacja sprzedaży, dostarczanie faktur czy zarządzanie promocją, przyspieszanie obsługi klienta i poprawianie funkcjonalności operacyjnej, przekłada się na pozytywne doświadczenie gości obiektów oraz osób pracujących na systemie eAktywni.
4. Poprawa Doświadczeń Klienta:
  • Dzięki możliwości zarządzania kontami, użytkownicy mają lepszy dostęp nad rezerwacjami i płatnościami, co zwiększa ich bezpieczeństwo. Lepsze doświadczenie klientów przekłada się na pozytywne opinie i większe zyski.
5. Redukcja kolejek
  • Samoobsługowe funkcje, takie jak automatyczne rozliczenia, sprawdzanie danych swojego konta, dostępnych zniżek,  samodzielna rezerwacja wizyty czy zmiana terminu poprawia komfort klientów i zmniejsza kolejki.
6. Promocje i Zniżki:
  • System umożliwia elastyczne tworzenie i zarządzanie promocją, które może przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć sprzedaż. W czytelny sposób można statystyki i przeanalizować potrzeby klientów.