Poznaj: Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

W Kortosferze czekają na Was interaktywne wystawy, skomponowane wokół tematów dotyczących rolnictwa, żywności, diety, zdrowia, przyrody i wpływu człowieka na środowisko. Znajdziecie u nas również laboratoria, pracownie mikroskopowe i przestrzeń do pokazów naukowych.

Zakres wdrożenia

Wdrożenie sklepu internetowego

Sklep online

Wdrożenie obejmowało, dostarczenie urządzeń, które będą współpracowały ze sklepem internetowym.

Obsługa rezerwacji online

Zakup biletu z wyborem dnia oraz godziny realizacji.

Sprzedaż voucherów

W sklepie udostępniliśmy możliwość zakupu voucher.

Konto klienta

Klienci mogą na sklepie, wygodnie założyć konto.

Dedykowane funkcje

Dostarczyliśmy harmonogram wystaw, który informuje o nadchodzącym planie.

Obsługa opiekunów

Sklep sprzedaje również, wejścia za zero złotych dla opiekunów.

Razem możemy więcej

Dodatkowo

Przy współpracy z firmą TT Soft dostarczyliśmy nie tylko sklep internetowy, ale też pełen system obsługi klienta.

System ESOK

System, który obsługuje sprzedaż lokalną obiektu.

Urządzenia i sprzęt

Kołowroty oraz automaty, współpracujące ze sobą.

Kołowroty

Kołowroty bezobsługowo wpuszczają klientów z biletem internetowym.

Biletomaty

Automaty, w których klient może wygodnie kupić bilet wejściowy.

Dodatkowe elementy wdrożenia

Przeczytaj, jak poradziliśmy sobie z wyzwaniami, które napotkaliśmy po drodze.

Jakie mieliśmy wyzwania ?

Połączony newsletter

Dostarczyliśmy CRM, który gromadzi informacje o klientach z różnych źródeł w jednej bazie danych. Klient może samodzielnie zapisać się do newslettera, a także zrobić to w kasie.

System do wysyłki maili/sms

Wygodny CRM umożliwia wysyłanie wiadomości do spersonalizowanej grupy odbiorców.

Jedna baza klientów

Klienci ze sklepu, automatu oraz sprzedaży lokalnej trafiają do jednej bazy, dzięki czemu baza stale się powiększa, a liczba osób zapisanych do newslettera rośnie.

Jakie mieliśmy wyzwania ?

Sklep który, sprostał wymaganiom

Potwierdzenie sukcesu sklepu internetowego potwierdzają liczby sprzedanych biletów przez internet oraz procent, jaki wchodzi bezobsługowo.

Jakie mieliśmy wyzwania ?

Integracje, które zapewniają jakość.

Podczas tego wdrożenia postawiliśmy na pełną integrację pomiędzy urządzeniami, po to, aby korzystanie z atrakcji obiektu było samą przyjemnością, bez uciążliwych integracji.

Porządek w dokumentach

Dokumenty sprzedażowe, zarówno z systemu kasowego jak i Internetowego są zapisywane w jednej bazie danych.

Bezobsługowe wejścia i wyjścia

Rekomendacja konkretne systemy i konkretne urządzenia na podstawie infrastruktury obiektu oraz budżetu.
  • Date
  • Client
    Monika Opalińska-Bielarska
  • Category
  • Share

Sprzedaż internetowa dla lodowisk


Zobacz co przygotowaliśmy dla obiektów, które sprzedają bilety i karnety na lodowiska.

Poznaj ofertę dla lodowisk

This will close in 0 seconds