Poznaj wdrożenie: Śremski Sport

Centrum Sportowe Śrem, to miejsce, gdzie aktywność staje się przyjemnością! Ta przestrzeń to oaza dla wszystkich entuzjastów sportu i rekreacji, oferująca niezliczone możliwości spędzania czasu aktywnie i w sposób relaksujący. Znajdziesz tu baseny olimpijskie, idealne zarówno dla wprawionych pływaków, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z wodą. Dodatkowo sauny i jacuzzi zapewnią niezapomniane doznania relaksacyjne, a korty do squasha to doskonałe miejsce do wyrażania swojej sportowej pasji

Zakres wdrożenia

Wdrożenie sklepu internetowego

Sklep online

Uruchomienie sklepu internetowego to nie tylko zwiększenie przychodów, ale pomoc w organizacji i analiza sprzedażowa.

Sprzedaż squasha

Zakup biletu z wyborem dnia oraz godziny realizacji daje gościom możliwość samodzielnej rezerwacji ulubionego kortu.

Sprzedaż karnetów

Goście obiektu mogą kupić karnet przez internet, z możliwością terminu aktywacji. Po dokonaniu zakupu karnet jest przypisywany do lokalnego konta klienta.

Harmonogram fitness

Goście obiektu mogą kupować wejścia jednorazowo lub logować się na swoje konta internetowe, aby dokonać rezerwacji miejsc za pomocą zakupionych karnetów.

Sprzedaż na wydarzenia

Funkcja ta umożliwia sprzedaż biletów na wydarzenia, półkolonie oraz imprezy.

Doładowania e-karty

Po zalogowaniu się na konto użytkownik ma możliwość podglądu zgromadzonych środków oraz daty ważności e-karty, co ułatwia śledzenie stanu konta i terminu ważności karty.

Razem możemy więcej

Dodatkowo

Przy współpracy z firmą TT Soft dostarczyliśmy nie tylko sklep internetowy, ale też pełen system obsługi klienta.

System ESOK

Dzięki integracji z systemem kasowym ESOK (eObiekt) zakupione karnety w kasach są automatycznie dostępne również w internecie, co gwarantuje wygodę i spójność dla użytkowników.

Biometria

Z uwagi na wykorzystanie identyfikacji biometrycznej w obiekcie Śremski Sport, postanowiliśmy skorzystać z tej funkcji i zapisywać wszystkie transakcje w systemie opartym na identyfikacji "dłoni" klienta

Kołowroty

Kołowroty bezobsługowo wpuszczają klientów z biletem internetowym.

Biletomaty

Automaty, w których klient może wygodnie kupić bilet wejściowy.

Biletomaty

Automaty, w których klient może wygodnie kupić bilet wejściowy.

Wdrożenie

Zespół IT w firmie Śremski Sport wyraźnie postawił sobie za cel stworzenie systemu, który będzie niezawodny i łatwy w obsłudze, zwłaszcza dla osób starszych. Priorytetem było również zapewnienie użytkownikom komfortowego korzystania z zakupionych usług przez internet. Naszym celem było zapewnienie szybkiego i bezproblemowego działania systemu poprzez eliminację kłopotliwych integracji pomiędzy zewnętrznymi dostawcami systemów.

Jakie mieliśmy wyzwania ?

Biometria oraz ESOK

Priorytetem było zapewnienie łatwości i szybkości procesu wpuszczania klientów.

Biomertia

Nasze pierwsze wdrożenie tak innowacyjnego rozwiązania okazało się strzałem w dziesiątkę, przyspieszając proces wejść i sprawiając, że możemy śmiało określić go jako - rewolucyjny!

Harmonogram zajęć

W Śremski Sport oferta zajęć jest mocno rozbudowana, co stanowiło dla nas nie lada wyzwanie, szczególnie z uwagi na dużą liczbę seniorów korzystających z tych usług; dlatego system musiał być dostosowany do ich potrzeb, zapewniając maksymalną przejrzystość i czytelność. Dodatkowo wdrożona została lista rezerwowa na zajęcia.

Jakie mieliśmy wspólny cel?

Sklep w którym nie ma miejsca na pomyłki

Naszym celem było zapewnienie szybkiego i bezproblemowego działania systemu poprzez eliminację kłopotliwych integracji pomiędzy zewnętrznymi dostawcami systemów.

0%

Zakupów jest realizowanych i wpuszczanych bezobsługowo !

Jakie otrzymaliśmy korzyści?

Unikalne rozwiązanie na skale Polski!

Sukces tego przedsięwzięcia był możliwy dzięki niezwykłemu zaangażowaniu pracownikom działu IT Śremski Sport, którzy nie tylko aktywnie uczestniczyli w każdej fazie projektu, ale również przyczynili się do jego optymalizacji.

Praktyczna nowoczesność

Połączenie całej ścieżki otworzyło firmie Śremski Sport drzwi do nowych możliwości rozwoju i osiągania przewagi konkurencyjnej w cyfrowym świecie.

Zadowolenie klientów

Mimo zmiany systemu, klienci z łatwością poruszają się po sklepie i korzystają ze wszystkich możliwości, jakie udostępnił dla nich obiekt.

Wdrożenie przeprowadził Rafał Bielrarski

  • Date
  • Client
    Monika Opalińska-Bielarska
  • Category
  • Share