Poznaj proces wdrożenia dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu

Ośrodek Sportu oferuje bogatą ofertę sportową i rekreacyjną. Współpracuje z klubami i stowarzyszeniami sportowymi, umożliwiając podnoszenie umiejętności i organizację rozgrywek ligowych. Dla amatorów sportu dostępne są zajęcia w ramach programu Animator oraz zawody pływackie. Ośrodek organizuje pikniki rowerowe, imprezy plenerowe i turnieje sportowo-rekreacyjne przez cały rok. Pływalnia z basenem sportowym, rekreacyjnym, jacuzzi, saunami i zjeżdżalnią oferuje relaks i aktywny wypoczynek. Siłownia fitness, aqua aerobik, kręgielnia i kort tenisowy zapewniają różnorodne formy aktywności. Zimą na stadionie działa lodowisko, a cały Ośrodek jest miejscem, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, dbając o kondycję i spędzając czas z bliskimi.

Zakres wdrożenia

Wdrożenie sklepu internetowego

Sklep online

Najważniejszym celem w kontekście wdrożenia zintegrowanego sklepu online i systemu ESOK była poprawa efektywności operacyjnej poprzez automatyzację procesów sprzedaży i rejestracji.

Harmonogram Zajęć

Klienci mogą zapisywać się na zajęcia swoim karnetem lub kupować wejścia jednorazowe. Klienci, którzy mają e-kartę, mogą kupować karnety/bilety z odpowiednimi zniżkami.

Sprzedaż karnetów

Wdrożone karnety mają różne zastosowania: Zakup karnetu umożliwia klientom zapisy na zajęcia, są też karnety na określoną ilość wejść i na określoną ważność w dniach oraz karnety bez limitu wejść, ale z ważnością w dniach np.50 dni.

Sprzedaż biletów

Wdrożyliśmy sprzedaż dla 21 biletów. Dla lepszej przejrzystości, klient widzi "pudełka" z podziałem na bilety ważne od pon. -pt. w weekendy oraz na bilety rodzinne i siłownie.

Obsługa rezerwacji

Ta funkcjonalność świetnie sprawdziła się dla rezerwacji kortów tenisowych oraz niekiedy seanse saunowe. Klient wybiera datę, godzinę, a następnie bilet.

Doładowania e-karty

Po zalogowaniu się na konto użytkownik ma możliwość podglądu zgromadzonych środków oraz daty ważności e-karty. Po dołowaniu e-karty klient ma również przypisane zniżki.

Razem możemy więcej

Dodatkowo

Przy współpracy z firmą TT Soft dostarczyliśmy nie tylko sklep internetowy, ale też pełen system obsługi klienta.

System ESOK

Integracja z systemem ESOK umożliwia sprawną obsługę klientów i szybkie przetwarzanie transakcji. Dzięki integracji klienci mogą kupować online na fakturę, a wszystkie dokumenty pozostają spójne i chronologiczne.

Kołowroty

Kołowroty bezobsługowo wpuszczają klientów z biletem internetowym na zajęcia. Czytnik na kołowrotach, sprawdza wytyczne czy klient wchodzi w odpowiednim momencie na zajęcia.

Wdrożenie

Celem projektu było stworzenie kompleksowego rozwiązania e-commerce dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu, które miało na celu uproszczenie procesu rezerwacji, sprzedaży usług oraz integrację z istniejącymi systemami obsługi klienta. Sklep online miał umożliwić wygodne zarządzanie harmonogramem zajęć, sprzedaż biletów, karnetów, rezerwacje obiektów sportowych, a także obsługę doładowania e-karnetów z promocjami.

Jakie mieliśmy wyzwania ?

Zwiększenie wygody i dostępności

Priorytetem było zapewnienie łatwości i szybkości procesu wpuszczania klientów.

Integracja z istniejącym systemem kasowym ESOK i kołowrotami

Jednym z kluczowych wyzwań podczas wdrożenia było zapewnienie pełnej integracji nowego sklepu online z już istniejącym systemem kasowym ESOK firmy TT Soft, oraz kołowrotami.

Harmonogram zajęć

Kolejnym wyzwaniem przy wdrożeniu sklepu online było zaprezentowanie i zarządzanie harmonogramem zajęć grupowych w sposób intuicyjny i funkcjonalny.

Jakie mieliśmy wspólny cel?

Zwiększenie wygody i dostępności dla klientów

Celem było zapewnienie wygody i elastyczności klientom, którzy mogą rezerwować terminy zajęć, kupować bilety i karnety, doładowywać e-karnety oraz sprawdzać dostępność usług bez konieczności wychodzenia z domu czy czekania w kolejce. .

Jakie otrzymaliśmy korzyści?

Kompleksowy sklep online

Wdrożenie sklepu online dla OSiR Gostyń było złożonym projektem, który wymagał integracji różnych funkcji, takich jak rezerwacje zajęć grupowych, sprzedaż biletów i karnetów, zarządzanie harmonogramem oraz doładowania e-karnetów, oraz sprzedaży biletów na eventy.

Zwiększenie wygody i dostępności dla klientów

Umożliwienie klientom rezerwacji, zakupu biletów i karnetów, oraz zarządzania swoimi rezerwacjami i e-karnetami online, 24/7. Sklep online jest w pełni responsywny.

Poprawa komunikacji i informacji z klientami

Dostarczamy użytkownikom aktualne informacje o dostępnych usługach, zmianach w harmonogramie czy nadchodzących wydarzeniach.

Wdrożenie przeprowadził

  • Date
  • Client
    Monika Opalińska-Bielarska
  • Category
  • Share

Sprzedaż internetowa dla lodowisk


Zobacz co przygotowaliśmy dla obiektów, które sprzedają bilety i karnety na lodowiska.

Poznaj ofertę dla lodowisk

This will close in 0 seconds