Poznaj proces wdrożenia dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu

Ośrodek Sportu oferuje bogatą ofertę sportową i rekreacyjną. Współpracuje z klubami i stowarzyszeniami sportowymi, umożliwiając podnoszenie umiejętności i organizację rozgrywek ligowych. Dla amatorów sportu dostępne są zajęcia w ramach programu Animator oraz zawody pływackie. Ośrodek organizuje pikniki rowerowe, imprezy plenerowe i turnieje sportowo-rekreacyjne przez cały rok. Pływalnia z basenem sportowym, rekreacyjnym, jacuzzi, saunami i zjeżdżalnią oferuje relaks i aktywny wypoczynek. Siłownia fitness, aqua aerobik, kręgielnia i kort tenisowy zapewniają różnorodne formy aktywności. Zimą na stadionie działa lodowisko, a cały Ośrodek jest miejscem, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, dbając o kondycję i spędzając czas z bliskimi.

Zakres wdrożenia

Wdrożenie sklepu internetowego

Sklep online

Najważniejszym celem w kontekście wdrożenia zintegrowanego sklepu online i systemu ESOK była poprawa efektywności operacyjnej poprzez automatyzację procesów sprzedaży i rejestracji.

Harmonogram Zajęć

Klienci mogą zapisywać się na zajęcia swoim karnetem lub kupować wejścia jednorazowe. Klienci, którzy mają e-kartę, mogą kupować karnety/bilety z odpowiednimi zniżkami.

Sprzedaż karnetów

Wdrożone karnety mają różne zastosowania: Zakup karnetu umożliwia klientom zapisy na zajęcia, są też karnety na określoną ilość wejść i na określoną ważność w dniach oraz karnety bez limitu wejść, ale z ważnością w dniach np.50 dni.

Sprzedaż biletów

Wdrożyliśmy sprzedaż dla 21 biletów. Dla lepszej przejrzystości, klient widzi "pudełka" z podziałem na bilety ważne od pon. -pt. w weekendy oraz na bilety rodzinne i siłownie.

Obsługa rezerwacji

Ta funkcjonalność świetnie sprawdziła się dla rezerwacji kortów tenisowych oraz niekiedy seanse saunowe. Klient wybiera datę, godzinę, a następnie bilet.

Doładowania e-karty

Po zalogowaniu się na konto użytkownik ma możliwość podglądu zgromadzonych środków oraz daty ważności e-karty. Po dołowaniu e-karty klient ma również przypisane zniżki.

Razem możemy więcej

Dodatkowo

Przy współpracy z firmą TT Soft dostarczyliśmy nie tylko sklep internetowy, ale też pełen system obsługi klienta.

System ESOK

Integracja z systemem ESOK umożliwia sprawną obsługę klientów i szybkie przetwarzanie transakcji. Dzięki integracji klienci mogą kupować online na fakturę, a wszystkie dokumenty pozostają spójne i chronologiczne.

Kołowroty

Kołowroty bezobsługowo wpuszczają klientów z biletem internetowym na zajęcia. Czytnik na kołowrotach, sprawdza wytyczne czy klient wchodzi w odpowiednim momencie na zajęcia.

Wdrożenie

Zespół IT w firmie Śremski Sport wyraźnie postawił sobie za cel stworzenie systemu, który będzie niezawodny i łatwy w obsłudze, zwłaszcza dla osób starszych. Priorytetem było również zapewnienie użytkownikom komfortowego korzystania z zakupionych usług przez internet. Naszym celem było zapewnienie szybkiego i bezproblemowego działania systemu poprzez eliminację kłopotliwych integracji pomiędzy zewnętrznymi dostawcami systemów.

Jakie mieliśmy wyzwania ?

Biometria oraz ESOK

Priorytetem było zapewnienie łatwości i szybkości procesu wpuszczania klientów.

Biomertia

Nasze pierwsze wdrożenie tak innowacyjnego rozwiązania okazało się strzałem w dziesiątkę, przyspieszając proces wejść i sprawiając, że możemy śmiało określić go jako - rewolucyjny!

Harmonogram zajęć

W Śremski Sport oferta zajęć jest mocno rozbudowana, co stanowiło dla nas nie lada wyzwanie, szczególnie z uwagi na dużą liczbę seniorów korzystających z tych usług; dlatego system musiał być dostosowany do ich potrzeb, zapewniając maksymalną przejrzystość i czytelność. Dodatkowo wdrożona została lista rezerwowa na zajęcia.

Jakie mieliśmy wspólny cel?

Sklep w którym nie ma miejsca na pomyłki

Naszym celem było zapewnienie szybkiego i bezproblemowego działania systemu poprzez eliminację kłopotliwych integracji pomiędzy zewnętrznymi dostawcami systemów.

0%

Zakupów jest realizowanych i wpuszczanych bezobsługowo !

Jakie otrzymaliśmy korzyści?

Unikalne rozwiązanie na skale Polski.

Sukces tego przedsięwzięcia był możliwy dzięki niezwykłemu zaangażowaniu pracownikom działu IT Śremski Sport, którzy nie tylko aktywnie uczestniczyli w każdej fazie projektu, ale również przyczynili się do jego optymalizacji.

Praktyczna nowoczesność

Połączenie całej ścieżki otworzyło firmie Śremski Sport drzwi do nowych możliwości rozwoju i osiągania przewagi konkurencyjnej w cyfrowym świecie.

Zadowolenie klientów

Mimo zmiany systemu, klienci z łatwością poruszają się po sklepie i korzystają ze wszystkich możliwości, jakie udostępnił dla nich obiekt.

Wdrożenie przeprowadził

  • Date
  • Client
    Monika Opalińska-Bielarska
  • Category
  • Share